torsdag 27 juni 2013

Förändringar

Har nu bytt namn på bloggen och det känns lite sorgligt...
Som säkert många av er redan sett/hört så håller webbshopen på att stänga ner. Jag vet inte än om det blir tillfälligt eller om det här är slutet på den här historien. Det får tiden utvisa.

Så nu hittar ni mig här, jag ska ändra utseende på bloggen, jag lovar.
Nu kommer jag istället att blogga om andra saker, om mitt liv som mamma till små hästtokiga tjejer, om hur jag försöker att få vardag med min galna familj att gå ihop utan att stressa ihjäl mig, om hur jag gör allt för att hinna ta mig till gymmet helst varje dag, om hur jag får mina ryck och åker inlines till stan fast jag inte kan åka, eller när jag för 1000.e gånger försöker ta mig upp på ett par vattenskidor utan att lyckas... Usch vad stressig jag är inser jag precis. Jag avundas verkligen dem som kan vara nöjd med mindre, undrar om det finns någon medicin för sånt förresten...

Nu blir det dusch och sängen, bilen ska till besiktningen imorgon kl 8 och före det ska jag vara på nån mack och byta glödlampa. Bilen kommer inte att gå igenom har jag redan fått veta, men då har jag iallafall lite tid på mig innan jag får körförbud. Precis jag i ett nötskal. Blir så j-a arg på mig själv varje år för att jag aldrig kan boka besiktningen i tid som vanliga människor...








2 kommentarer:

  1. Du har gjort ett grovt jobb Linda med RWS och ibland går det lätt som en plätt och ibland känns det motigt. Tänk tillbaka på den tiden med glädje och se framåt mot nya djärva mål. Du har tiden för dig och inte emot dig. Jag är säker på att snart ser vi dig med uppkavlade ärmar i något nytt projekt. Du har det i dig :)

    SvaraRadera