fredag 28 september 2012

Täcken och sånt...

Idag har det kommit en massa täcken från John Whitaker och vi har ägnat största delen av dagen till att packa lastbilen inför tävlingen på Söndag. Det blev lite pyssel för vintertäcken och vinterkläder tar ju ganska mycket plats...


Sen har jag precis pratat med Anna Scarpati och fick reda på att de har nya schabrak och luvor med strass. Tyvärr kunde jag inte åka till Spoga den här gången och har därför inte sett dem än, men jag kan bara tänka mig att de är hur snygga som helst. Har gjort en beställning på 10 schabrak och luvor, endast 1st med strass till att börja med. Får beställa många fler sen innan Globen när jag fått se hur de ser ut irl.
De har också nya gelpaddar som jag tycker ser riktigt bra ut.

Om någon av er är intresserade av att designa eget schabrak, luva eller annat från Anna Scarpati, hör av er så kommer det med i nästa leverans runt den 20 Oktober.
Maila gärna för bättre bilder på paspoaler och kantband eller om ni vill ha hjälp med designen.






Nu ska jag försöka ta helg och imorgon ska jag faktiskt prova på en ny karriär, som skådis :) Min vän P släpper snart sin första skiva och jag har fått äran att vara med i hennes musikvideo (hur nu det gick till)
Jag hoppas att jag kommer våga visa er den när den är klar!
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar